24.1.2009

165.päivä

Tänään heräsinkin virkeenä jo yhdeksältä ja lähdin lenkille. Tein 1h 40 min. sauvakävelylenkin ja samalla hain kaupasta pyykinpesuainetta:)
Nyt on tosi hyvä olo ja kohta täytyy mennä laittamaan ruokaa...alkaa nälkä häämöttää, ku olen kuluttanut yli puolet enemmän mitä olen tänään vielä syönytkään.

soitin eilen koiran kasvattajalle ja alustavasti varasin collie pennun, mut jos saan vielä rahoituksen kuntoon. Sen saan tietää ens viikon alussa. Täytyy pitää vaan peukkuan:)
Jos kaikki menee hyvin niin meille tulee karvainen vauva maaliskuun ekalla viikolla:)

Isäntä hermostu mulle, ku sanoin et joudun varmaan siirtämään lomaa enkä pääse hänen kanssa mökkireissulle. Mä en kyllä välittäis koko mökkireissusta ja haluan sen vauva hauvan tosi kipeästi. Katsotaan hermostuuko se mulle kokonaan.....?!?

No, mut nyt täytyy mennä laittaa ruokaa:)

Tän päivän syömiset;
* 1 allevo pusssi
* 1 valmis proteiini juoma
* 1dl täysjyväriisiä, 1,5dl broiler wokkia, 2,5dl kaali-porkkana-ananassalaattia, 1,5rkl rypsiöljyä, 2 ruisleipää, 4tl beceliä, lehtisalaattia, juustoa 10%, paprikaa, kurkkua, juomana vesi

2 kommenttia:

helena kirjoitti...

Ootpa ollu reipas! Hauvavauvat on ihania, meilläkin on ollut koira ja mieli tekisi uutta.

helena kirjoitti...

Sinulle on haaste blogissani.